قوانین ,

menuordersearch
hediehkala.ir
(0)
(0)
قوانین

 

شرایط و قوانین استفاده از خدمات سامانه هديه کالا
مخاطب و همراه عزیز : به اطلاع می‌رساند به منظور استفاده بهینه از خدمات سامانه خواهشمند است موارد زیر را به دقت مطالعه نموده و مد‌نظر قرار دهید.
قوانین عمومی
تمامی اصول، روش‌های جاری و فرآیندهای سامانه  هديه کالا مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و آیین‌نامه‌های تجارت الکترونیکی و قوانین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان می باشد. بروز رسانی احتمالی قوانین مندرج و اطلاعیه های جدید در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سامانه ( نسخه وب و اپلیکیشن ) به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین می‌باشد. از اینکه همراه هديه کالا هستید قدردان شما خواهیم بود.
ثبت سفارش و ارسال کالا
امکان ثبت سفارش در تمامی روزهای هفته و 24 ساعته برای کاربران مهیا می‌باشد. سرویس دهی هديه کالا در مناطق 22 گانه شهر تهران انجام خواهد شد ارسال و تحویل کالا در محدوده زمانی که کاربران هنگام ثبت سفارش خود انتخاب می نمایند، صورت می‌گیرد. در صورتی که موجودی انبار سامانه هديه کالا و یا تامین کننده، کمتر از میزان ثبت سفارش مشتری باشد ، کارشناسان سامانه با مشتری تماس خواهند گرفت و در این رابطه مشاوره لازم را به ایشان خواهند داد.
هزینه های ارسال
ارسال سفارش های که مجموع مبلغ فاکتور ، بیش 120 هزار تومان باشد کاملا رایگان خواهد بود و هیچ گونه وجه مازادی دریافت نخواهد شد (فقط استان تهران) و در دیگر استان ها هزینه ارسال، بعد از بررسی کارشناسان ما به مشتریان گرامی اعلام خواهد شد.

ارسال سفارش های که مجموع مبلغ فاکتور ، کمتر از 120 هزار تومان باشد ، 10% ( ده درصد مبلغ فاکتور) هزینه حمل به جمع فاکتور اضافه میگردد.

( مثال : مبلغ فاکتور 750,000 ریال + 10% هزینه حمل برابر است با 75,000 ریال = مبلغ قابل پرداخت 825,000 ریال )

روش های پرداخت تسویه سفارش در سامانه به 3 روش امکانپذیر است :
  • پرداخت آنلاین ( در زمان ثبت سفارش و اتصال به درگاه بانکی )
  • پول نقد ( محل تحویل کالا )
  • پرداخت از طریق کارت بانکی با استفاده از دستگاه POS ( محل تحویل کالا )
 
استرداد یا بازگشت کالا
تیم لُجستیک سامانه هديه کالا همواره تلاش می‌نماید تا کالای ارسال شده در نهایت سلامت تحویل مشتری گردد. درصورت وجود مشکلات ذیل ، هديه کالا متعهد میگردد نسبت به تعویض یا استرداد کالا اقدام نماید:
  • بسته بندی نامناسب ( اعم از شکستگی، سرریز شدن ، بادکردگی قوطی ، باز شدن پلمپ و یا مشکلات ظاهری تاثیرگذار در فروش کالا و ... )
  • پاک شدن و یا خراشیدگی تاریخ مصرف، منقضی شدن تاریخ مصرف کالا
  • مغایرت کالای تحویلی با کالای سامانه از نظر شکل، اندازه، مشخصات یا ظاهر فیزیکی
  • مغایرت کالای تحویلی با کالای درخواستی (مثال : سفارش آب معدنی و دریافت آب آشامیدنی)
تذکر مهم 1 : استرداد کالا به دلیل بسته بندی نامناسب و مغایرت صرفاً در زمان تحویل مورد قبول است و با احترام به مشتریان عزیز امکان استرداد این کالا پس از امضای رسید تحویل وجود ندارد، لذا از مشتریان عزیز خواهشمندیم در زمان دریافت کالا بررسی های رایج را به صورت کُلی یا انتخابی مدنظر قراردهند.
تذکر مهم 2 : استرداد کالا به دلیل اتمام تاریخ انقضاء تا 3 روز از زمان دریافت سفارش توسط مشتری امکانپذیر می باشد.
اخبار هديه کالا
اخبار فروشگاه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagram

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
تلفن های تماس
021-33011194​ - 09394939244
info @hediehkala.ir

طراحی توسط فروشگاه ساز یوتاب